Westland Marketing
ensanne zag al heel wat van Nederland, maar sinds kort ook in het ‘eigen’ Westland. Voor Westland Marketing ondersteunt ensanne met communicatie en content. Hierbij is het doel juist niet om toeristen aan trekken maar de glastuinbouwsector promoten. Wist je dat er bijvoorbeeld plukrobots zijn en er met drones in de kassen gevlogen wordt?
Werkzaamheden ensanne:
- Communicatie-advies opstart HortiHeroes
- Communicatie-advies opstart World Horti Center
- Communicatie-advies inspiratiedag ISW (middelbare school) – InHolland Delft
- Communicatie-advies opstart en persbewerking Dutch Greenhouse Delta
- Creatie voorjaar: Green Business Krant (a3, 16 pagina’s Nederlands & Engelse editie)
- Creatie najaar Green Business Krant: (a3, 32 pagina’s Nederlands & Engelse editie).
- Creatie Westland promofilm 2019 i.s.m. Blitz Projects
- Videobegeleiding ‘Chain Connection’ voor opening World Horti Center en participanten video’s
- Pers & content coördinator openingsdag World Horti Center met aanwezigheid Koningin Máxima en minister Schouten(40 journalisten/tv-ploegen)
- Persbewerking collegereeks Greenport Hub: ‘Wat kan tuinbouw leren van ruimtevaart?’ (publicaties op AD, BNR, vakbladen)
- Persbewerking lancering vers+ (InnovationQuarter, Best Fresh Group & Koppert Cress) (publicaties AD, NRC, diverse vakbladen)
- Perscoördinatie bij diverse internationale delegaties in Westland
- Begeleiding integratie Hortivalley.nl in WorldHortiCenter.com (carrièrewebsite)
- Creatie brochure Holland Horti International
- Creatie communicatiemiddelen Foodcluster Rotterdam
- Social media Westland Marketing, Westland Horti Business, World Horti Center
- Maandelijkse nieuwsbrief Westland Marketing
- Diverse teksten en columns