Feest aan Zee
Precies 200 jaar geleden richtte Jacob Pronk het eerste badhuis van Scheveningen op. Twee eeuwen later gaan strand en stad voor de wind. Van Plein tot Pier biedt Den Haag haar bezoekers in 2018 een zee aan activiteiten. ensanne ondersteunt Feest aan Zee het aankomende jaar als Content manager.
Werkzaamheden ensanne:
- Coördinatie van website www.feestaanzee.nl: content van organisatoren verzamelen, aansturen redactie
- Beeldbank bij houden en redactie op (historisch) materiaal
- Creatie van uiteenlopende drukwerkuitingen ( 11 (kwartaal)flyers, factsheets, 300 meter bouwschutting, trams, posters etc)
- Aansturen designer, fotografen, videograaf, social advertising en social reporters
- Beheer social media kanalen (incl. reporting op events) Facebook, Twitter en Instagram
- Stakeholder communicatie door nieuwsbrief ‘Achter de Schermen’
- Mede-organiseren van stakeholder bijeenkomst en Slotshow incl. briefing voor sprekers
- Overleg met content partners This is The Hague en Gemeente Den Haag
- PR acties initiëren, opzetten en begeleiden
- Persberichten schrijven en versturen (55 totaal gedurende jaar)
- Schrijven van advertorials in bijv. Volkskrant, Leven Magazine, De Scheveninger
- Interviews voor publicatie houden en uitwerken voor jaarboek
- Tekst en redactie jaarboek ‘Afterparty’
- Bloggers uitnodigen
- Aansturen creatie Aftermovie
In totaal schreef ik dit jaar: 85.000 woorden, maakte ik 55 persberichten en beheerde een beeldbank van 6.800 foto’s.