Must Read #30
Deze week 8 echte must reads! IENS heeft namelijk Couverts gekocht en wordt daarmee een van de grootste marktpartijen. Een van de bekendste bloggers van Nederland legt uit welke keuzes zij maakt en in 2017 is het internetgebruik voor 75% mobiel. Hoe zien de smartphone routines en ritmes van millenials er eigenlijk uit? Je leest het in Must Read #30!
IENS koopt Couverts
Couverts is overgenomen door Iens, waarbij Iens al onderdeel is van de grote social recensie website TripAdvisor. TripAdvisor vestigt zich hiermee richting restaurants als marktpartij van serieuze omvang.
Lees meer
Negin: 99% van de aanbiedingen sla ik af
Negin is een van Nederlands grootste bloggers en maakt zeer selectieve merkkeuzes en regeert zelf over alle posts die zij plaatst. Lees hier meer over haar keuzes als blogger:
Lees hoe Negin haar keuzes maakt
OnLane MCN start influencernetwerk Musical.ly
Het Nederlandse MCN OnLane biedt adverteerders toegang tot het nieuwe en snelgroeiende social netwerk Musical.ly.
Lees verder
Driekwart van internetgebruik mobiel in 2017
In 2017 zullen mobiele apparaten voor 75 procent verantwoordelijk zijn voor het volledige internetverkeer. Dat voorspelt mediabedrijf Zenith in zijn jaarlijkse rapport over de toekomst van de advertentiemarkt.
Lees het artikel
E-mail nieuwsbrieven zouden de journalistiek kunnen redden
Deze week is inside.com gelanceerd. Een platform voor goede kwaliteit aan e-mail nieuwsbrieven. Lees hier waarom inside zo goed werkt en wat het de toekomst te bieden heeft in het blog van degene die dit platform heeft opgezet!
Lees zijn visie!
Smartphone ritmes en routines in het persoonlijk leven van millennials
Zijn chatbots de nieuwe gastheren in toerisme?
Iedereen kende de chatbot al, maar de Google Assistent geeft er weer een nieuw gezicht aan. Lees in het volgende artikel hoe Google Assistent werkt en hoe het opgenomen kan worden in de wereld van toerisme.
Lees verder
Content maken die boeit – zo doet NOS op 3 dat:
- Creëer je eigen speeltuin
- Stel een multimediaal redactieteam samen
- Ken de mores van je platform
- Onderschat je doelgroep niet
- Ga voor kwalitatief bereik
- Maak de juiste analyse
- Wees de eerste
- Houd je aan de strategie van het kanaal