Must Read #13
Over content marketing was de afgelopen weken weer veel te lezen op het web. Ik heb de beste artikelen voor je verzameld. Zo lees je over de ingrediënten voor viral content, cases van de beste travelbrands, cijfers over video marketing en het billboard effect van hotels. Ook was er heel goed nieuws voor de Nederlandse reisindustrie: we geven namelijk weer meer uit aan vakanties! Lees gauw verder!
-
Contentmarketing: 7 belangrijke ingrediënten voor viral content – verscheen op Frankwatching.com
-
Eight travel brands leading the content marketing conversations – verscheen op Tnooz.com
-
Is the Hotel Billboard Effect Dead? – verscheen op Skift.com
Interessant artikel over het billboard effect waar hotels van profiteren via OTA websites. Dat wil zeggen dat je bijvoorbeeld eerst op Booking.com zoekt en daarna een directe boeking maakt bij het hotel.
Lees het artikel
-
Hoe houd je een (travel of leisure) evenement 365 dagen levend op social media? – verscheen op Travelnext.nl
Collega zzp’er Olifant Media schreef een handig artikel op travelnext. Als toevoeging vind ik dat je de curatie van user generated content nog kan benutten.
-
How video influences travel decisions – verscheen op Tnooz.com
-
Facebook blijft & Snapchat stijgt: social media trends wereldwijd – verscheen op Frankwatching.com
Wil je even “bijgepraat” worden over de social media trends? Lees dan dit artikel en weer op de hoogte van Snapchat, Instagram en Facebook.
-
Hoe kleine merken groots instagrammen – verscheen op marketingtribune.nl
Of Instagram ook geschikt is voor kleine merken? Zeker! Bekijk deze inspirerende voorbeelden!
-
Nederlanders geven weer meer uit aan vakanties – verscheen op nbtcniporesearch.nl
-
10 cliches over werken in de social media branche – verscheen op debestesocialmedia.nl
-
Online videomarketing: 5 manieren om verder te kijken dan YouTube – verscheen op Frankwatching.com
Heb ik nog iets gemist afgelopen weken? Deel het artikel in de comments!