De 1 april grappen van reismerken
Als er een dag is waarop je wilt inhaken is het 1 april. Maanden van te voren zijn marketeers al bezig met het bedenken van de grap. Ik heb ze voor je op een rij gezet. Laat je inspireren want de dag duurt nog lang!
Virtuele vakantie met TUI
Virtual reality biedt veel kansen om inspiratie voor je volgende bestemming op te doen. Bij TUI kun je speciaal deze zaterdag een virtuele vakantie boeken.
Betalen per minuut bij Belvilla
Waarom betalen voor iets wat je niet gebruikt. Bij Belvilla kun je vanaf 1 mei betalen per minuut in je vakantiehuis. “Zwemmen, barbecueën, douchen, de wc doorspoelen en de sauna gebruiken; alles wordt bijgehouden. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van een bonusregeling: 8 uur slapen wordt beloond met 15 minuten verbruik cadeau.”
Sjiek nieuws in Maastricht
Maastricht komt met sjiek nieuws! “Na de ophef over de omroepstem van het openbaar vervoer in Maastricht zijn er veel veranderingen doorgevoerd, met succes! Maar om de reizigers nóg meer van dienst te zijn, zul je vanaf aanstaande zaterdag naast de Nederlandse omroepstem, tevens een Maastrichtse omroepstem horen. En wel van Fabrizio Fazzolari! Zo leer je niet alleen de Maastrichtse benaming van verschillende haltes/locaties, maar krijg je ook nèt die extra ‘sjieke’ reiservaring!”
Butler op de camping
Toch nog een beetje luxe in je koepeltentje… Een butler die je op je wenken bedient. Roan Holidays biedt een butlerservice!
Hollandse box aan de costa
D-Reizen presenteert de Hollandse box waarmee je aan de costa niks lekkers uit Nederland hoeft te missen!
Febo in the Air
Ook Corendon zet in op het Hollandse assortiment en gaat een samenwerking met Febo aan!
Schiphol gaat ‘Sky is the Limit voorbij
Samen met niemand minder dan Andre Kuipers heeft Schiphol een overeenkomst getekend om de ruimte in te gaan!